תליון זרע החיים (3.5 ס"מ) עשוי מכסף סטרלינג 925, ולכל צד של התליון המיוחד הזה יש עיצוב שונה, המשובץ אבן חן טבעית בקוטר של 3-3.5 מ"מ, כך שתוכלו לענוד אותו משני הצדדים. אם תשימו לב לפני השטח של  התליון, תוכלו לראות שהוא לא שטוח, אלא תלת ממדי, וכשמסתכלים מקרוב על אחד הצדדים, תוכלו לראות מגן דוד קטן שמקשר בין המעגלים.

✦ זרע החיים ✦

זרע החיים הוא סמל אוניברסלי של הבריאה.

האגדה מספרת שזה הסמל שאיחד את יושבי הפלנטה ובו טמונה הדרך לשלום לכל האנושות.

זרע ופרח החיים נחשבים לסמל של גאומטריה מקודשת אשר מכיל תיאור עתיק של יסודות המרחב והזמן. 

פרח החיים היא צורה גאומטרית עתיקה ורבת משמעויות ורבדים. בעיקר, היא מרחיבה את התפיסה שלנו את המציאות ומסייעת במציאת הרמוניה ואחדות עם היקום.

בהתחברות למשמעויותיה העמוקות, היא מדריכה אותנו פנימה ללמוד את הכלים הייחודיים שלנו להגשמה וליצירת מציאות רצויה בחיינו, מתוך קבלה והיענות לזרימה הטבעית שלנו בחיים.

✦ פרטים ✦

 קוטר התליון 35 מ"מ  בעובי 1.2 מ"מ (עם האבנים 4.5 מ"מ).

 אבני חן לשיבוץ בפרח החיים:

  • אמטיסט

  • סיטרין

  • טורמלין ורוד

  • טורמלין ירוק

  • אמרלד

ניתן לבחור אבני חן שונות לכל צד של התליון.

✦ כל חלקי התליון נוצרים מכסף סטרלינג 925 בלבד, וכל פריט מיוצר על פי הזמנה ומותאם אישית לכל אחד או אחת. לכן, אם יש לכם משאלות או רעיונות, אנא צורו איתי קשר, ויחד נתאים את התליון והאבנים במיוחד עבורך.

✦ מעבר לעובדה שאבני חן וקריסטלים טבעיים הם משהו שאפשר להתקשט בו, יש המאמינים שלאבני חן וקריסטלים יש תכונות ריפוי המסייעות באיזון הגוף, הנפש והרוח.

משמעויות ותכונות אבני חן:

  אמטיסט: אבן הנשמה. מחברת אותנו לשלווה הטמונה עמוק בתוכנו.

מספקת שקט ושלווה פנימיים ומשחררת מחשבות מחרדות ודאגות יומיומיות. אבן האמטיסט עוזרת לנו לסמוך על עצמנו. מעודדת יצירתיות, מפתחת דמיון ועוזרת לנו להבין את המציאות היומיומית באמצעות חלימה ודמיון. מעוררת בנו ובסביבתנו הרמוניה וסבלנות. אמטיסט נחשבת כמשכך כאבים טבעי, ויש אנשים שמגלים שזה עוזר להרגיע כאבי ראש.

סיטרין: אבן אנרגטית זו מספקת אושר, אומץ, תקווה וחום.

עוזרת להרגיע את הגוף ולחזק את הריכוז. סיטרין מעודדת ביטחון עצמי ועוזרת לאני הפנימי להתחבר לשפע. אומרים שהיא מחזיקה את אנרגיית השמש, משפרת את ההערכה העצמית שלנו, הביטוי העצמי והיצירתיות שלנו. סיטרין היא אבן ניקוי והתחדשות עצמתית, המחיה ומעירה את הנפש.

 טורמלין ורודה: מייצרת תחושות של שמחה, אושר ורגיעה.

טורמלין ורודה היא האבן ההתאהבות בחיים: הצהרה חגיגית כי אהבה בטוחה וכדאי לאהוב ולהביע רגשות. מסירה עכבות מהלב, משחררת רגשות צער שהצטברו בעבר ועוזרת לבטוח בכוח האהבה. פותחת את הלב לנתינה ולקבלת אהבה, ועוזרת לנו למצוא כוח בפגיעות ולחוש שמחה בכל חוויות הלמידה שלנו.

טורמלין ירוקה: מחדשת אנרגיות, מעודדת צמיחה והתחדשות ומחברת לעונג היצירה. מחזקת אותנו ועוזרת לנו להגשים את המטרות שלנו. מושכת שפע ורווחה. מחזקת, מרגיעה ומרפאה את מערכת העצבים ומצוינת לטיפול במחלות כרוניות.

 אמרלד: חוכמת הלב. מאפשרת כנות רגשית עמוקה ועוזרת לבנות מערכת יחסים של אמון ואהבה. עוזרת לפתח מערכות יחסים ולהביא אותם לרמה עמוקה יותר של אינטימיות ושותפות. אמרלד טובה להגשמת חלומות ולהגשמת המטרות שלנו. מחזקת את מערכת העצבים.

✦ אתם מוזמנים לאתר שלי בETSY לתכשיטים נוספים בהשראת הגאומטריה המקודשת מכסף או זהב:

https://www.etsy.com/il-en/shop/gigiavihayjewelry

✦ בנוסף תמיד ניתן לתאם פגישה ולהגיע אלי לסטודיו להזמנת תכשיט אישי בעבודת יד, טבעות נישואין ואירוסין:

תכשיטים בעבודת יד

טבעות אירוסין ונישואין